Publicat pe

O ÎNȘIRUIRE OBIȘNUITĂ DE IDEI #9

ar trebui să mă tund

mintea mi-a crescut un pic prea lungă

ar trebui să scurtez puțin din conștientizări, să nu ocupe prea mult spațiu în rutina mea de dimineață de coafat

ar trebui să vopsesc din nou peste nesiguranțele albe, care tot apar, gena e de vină, ce să-i faci

ar trebui să revin la o jumătate de mindset peste frunte, parcă țin eu minte că îmi stătea mai bine, eram mai sexi, deci da mă întorc la starea de dinainte de a ști că totul depinde de mine

ar trebui să mă ocup apoi un pic și de firele rebele, să-mi îndrept overthinking-ul cu placa nouă pe care am comandat-o de pe amazon în timp ce admiram niște minți proaspăt tunse pe youtube, aș vrea și eu frizura aia dar nu mi se potrivește alurii ovale

ar trebui să păstrez însă puțină tulburare, acum e șic, se poartă să ai tunsori inegale, nepărtinitoare, creatoare, cum altfel să te exprimi cu adevărat, nu vrei să fii doar un șablon

deși tunsul în sine e ca o limită pe care o atingi

ar trebui să te întorci înapoi

nu mai e nimic pe aici, te tot întinzi dar nu știi ce cauți, crești fără rețetă, fără tipar, fără apreciere

pentru apreciere ai face orice

și orice lucru are limite, nu-i așa?

ți-ai depășit marginile admise, surplusul aduce complicații

ar trebui să te tunzi

Despre aNDRA

Free minder.

Lasă un comentariu